15 Şub 2011

Internetten alisveris

“Sevmiorum, internetten aliverisi, bi kere ben dokunarak alisveris yapmayi severim, magazaya gitceksin, tek tek taklp deniceksin, aynada soyle bi tutup bakican, oldu mu olmadi mi, hem internet guvenli diil, kredi karti nomu vermeye korkarim ben, nolur nolmaz, limiti yuksek, birinin eline gecse…” vidi vidi bi suru sey daha diodum kiiii, alisveris sitelerinin birinde, bi yuzuk begendim...


by zoom
E sitede satilanlar el isi ve ozel tasarimlar, baska yerde bulamam, magazayi ogrenim gidim diyemem, napcaz? Aslinda sanal kart olayinin varligindan haberdarim, hani ben de eski bankacilardanim ya, 100 tane satmisim zamaninda, soz konusu musteri olunca ove ove bitiremezdim de hatta, ama para benim param olunca is baska mi oluyo ne. Ah su bankacilar ahhhh. Neyse hadi ben de denim su sanal kart olayini dedim, girdim internet bankaciligima, cat cat 100 tl lik bi sanal kart, hoop kullanima hazir. E cok kolay oldu bu.

Neyse bu esnada benim yuzuk satilmis, ama isi denemem lazim, o kadar kart cikarttik. Aradim taradim, sitede bi kolye begendim, siparisi verdim, odemeyi yaptiim ve bende bi heycan basladi, ya gelmezse, ya param yanarsa… 3 kurus ama param kiymetli midir nedir.  Neyse siparisi verdiimin ertesi gunu kolyem geldi, derin bi oh cektim, site “paranizi garanti altina alioruz, urun elinize gecmeden, parayi saticiya vermioruz” dio ama bu devirde kime guven olur ki. Ama artik bu siteye guvendim, dun 3. alisverisimi de gerceklestirdim. Butun o suphelerimi ve kuruntularimi bi yana birakirsak aslinda cok da kolay ve zevkli bi alisveris oldu. Internetten alisverisi, guvenli yollarla, guvenli sitelerden yapildigi surece tavsiye ediorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder