12 Şub 2011

moda bloglarina, yok yok, kendime elestiri...

Bloglarla tanismam bi arkadasimin hazirladigi moda bloguna rastlamamla basladi , gozlerime inanamamistim, arkadasim giyinip kusanip fotograflarini cekip, `pantolonumu Hirttan aldim, cantami Zirttan aldim` die yazio, `pazartesi bunu giyindim, soyle bir kombin yaptim`... komedi resmen, bi insan niye boyle bi ise kalkisir ki:S

by zoom
ama ne zaman bi seyi boylesine agir yargilasam, bi sure sonra kendimi, elestirdigim olayin tam ortasinda buluyorum. Simdi gune baslarken incelediim yegane bloglar bu sacma moda bloglari… sacma dedigime bakma, cok baglandim o bloglara, oyle ki 2 gun once, yeni post yayinlamadigi icin iclerinden birine mail bile attim, `daha cok post istiorum, eline cabuk tut` die...
Kim bilir gun gelir ben de giyinip suslenip, ceker koyarim fotograflarimi, ay yok yaa, hayatta boyle bisey yapmam, yapar miyim, ay bilemedimJ Sen sen ol kimseyi yargilama hatta yargilayani da yargilama, koru koruna elestirme, zaman neyi gosterir hic belli olmaz,  sonra lafinin altinda ezilirsin ben gibi…

1 yorum:

  1. :) canım merhaba öncelikle blogun hayırlı olsun. Blog açtığında yazılacak ilk şey listesine girecek kadar etkiledi demek bu saçma bloglar seni :) Aslında bugün tüm dünyada ve dolayısıyla Türkiye'de moda bloglarının işleyişi bu yönde. Hatta bazı bloglar sadece giyim tarzlarından başka birşey yayınlamıyorlar bloglarında (mesela the blonde salad). Hal böyle olunca benim sana 1,5 yıldır moda bloggerlığı yapan bir kişi olarak tavsiyem saçma bulduğun moda bloglarını izlemek yerine ilgini çekecek birçok farklı kategorilerdeki blogları takip etmen yada eleştirdiğin moda bloglarına benzemekten korkmak yerine daha kalitesini yapıp eleştirdiklerine örnek olman. Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil